Plita indică mesajul de eroare E2

Soluție

Problemă:

  • Plita indică mesajul de eroare E2

Se aplică la:

  • plitele integrate cu inducție
  • plita ceramică integrată

Rezolvare:

1. Deconectați aparatul de la curent cel puțin 30 de secunde.

Reconectați-l și porniți-l din nou

2. Contactați un centru de service autorizat.

Dacă sfaturile de mai sus nu rezolvă problema, vă recomandăm să solicitați o vizită a unui tehnician de service.

Avertisment: Nu recomandăm utilizarea produsului până la remedierea completă a problemei. Scoateţi produsul din priză şi nu-l cuplaţi până când nu sunteţi sigur că este în regulă s-o faceţi.

Cauză:

  • Mesajul de eroare E2 indică o eroare a plitelor cu inducţie şi aprindere pe LED şi o eroare a senzorului de temperatură a aparatelor teppan yaki.

A fost util acest articol?

Solicită asistenţă service

Ai o problemă cu aparatul tău electrocasnic pe care nu o poţi rezolva singur(ă)? Contactează Call Center-ul zanussi și solicită o intervenţie service.

Rezervă serviciu